Связь между картиной и рамой не случайна: они нуждаются друг в друге. Полотно без рамы похоже на
ограбленного и до нага роздетого человека. Смысл при этом переливается через край холста
и улетучивается с воздухом. И наоборот: рама требует вставленной в нее картины, а иначе
превращает в картину всё что обрамляет. (Хосе Ортега и Гассет, 1921)

Июн

24

«КалитаАртКлуб» презентує новий художній альбом «TOPOS Юрія Химича» в рамках цілої низки заходів, присвячених 85 річниці від дня народження художника – після квітневої (ювілейної ) виставки у Києві було відкрито і триває виставка в Польщі, а для цієї події галерея підготувала нову експозицію з робіт майстра. Творчість Ю.І.Химича ніколи не була поза увагою мистецтвознавців і журналістів, ще за життя художника вийшло кілька альбомів, існує досить велика бібліографія – статті, публікації у мистецьких виданнях, репродукції робіт тощо. Нова книжка суттєво відрізняється від видань минулих років. Крім репродукцій, вона містить три тексти: це стаття Вільяма Грін Міллера — колишнього посла США в Україні, який був не тільки шанувальником таланту, а й другом Юрія Івановича, спогади про художника доктора мистецтвознавства Л.С.Міляєвої (адже саме Людмила Семенівна вперше написала про творчість молодого художника на початку 50-х років) і спогади сина художника — Михайла Химича у вигляді коротких захоплюючих новел про дитинство, подорожі з батьком, про творчу манеру Юрія Івановича. «TOPOS Юрія Химича» — це спроба відійти від стереотипу в уявленні про майстра і показати живу людину – невтомного мандрівника і експериментатора. Альбом містить як роботи, що вже стали класикою, так і майже невідомі глядачу натюрморти Химича, копії настінних розписів у старовинних українських церквах, етюди з подорожей Європою, монотипії. Книжка видана у відомому українському гуманітарному видавництві «Дух і Літера».

Фото с выставки