Связь между картиной и рамой не случайна: они нуждаются друг в друге. Полотно без рамы похоже на
ограбленного и до нага роздетого человека. Смысл при этом переливается через край холста
и улетучивается с воздухом. И наоборот: рама требует вставленной в нее картины, а иначе
превращает в картину всё что обрамляет. (Хосе Ортега и Гассет, 1921)

Ноя

25

24 листопада – 12 грудня 2012
в галереї «КалитаАртКлуб» відбудеться виставка живопису «Канівський пленер “Княжа гора”».
Цього року у пленерному проекті взяли участь видатні українські митці
Олена Придувалова, Олексій Белюсенко, Матвій Вайсберг та Олексій Аполлонов.

Слово «пленер» у випадку з нинішнім Каневом, як і з Барбізоном 1830-1860-х означає і творчий метод роботи просто неба, і групу майстрів, які з цією метою дружньо з’їхалися на натуру. Унікальні властивості такої групи більш як обов’язкові. Адже подеколи ці творчі пошуки просто неба створюють епоху в мистецтві.
Цього року «Княжа гора» зустрічала художників уже сьомий раз. …Тутешня природа начебто провокує гламур. Втім, живописців приваблює й «темна сторона буття». Вайсберг пише Велику Ведмедицю. Придувалова — «темні алеї». Белюсенко – «ніч на Дніпрі». Аполлонов – передзахідну косу…
«Між тим, пленер не слід розуміти «в лоб». Мов, висадився десант на натуру і відщипує від неї ласі шматочки…Природа не любить, коли на неї просто витріщаються – надає перевагу тим, хто нею «просочується». В цьому плані Канів є місцем, яке наближається до ідеального» — зазначає мистецтвознавець О.Сидор-Гібелінда.

Фото с выставки